Medewerkers aan het woord


Bertjan Krikken, projectleider:
"Voor basisschool De Wegwijzer in Alteveer hebben we direct na de bouwvak in een week een cv-installatie vernieuwd. We hoorden in de vakantie dat we de opdracht hadden, gingen op maandag met de opdrachtgever praten, woensdag op de school kijken en op donderdag startte de sloop. Een week later was de klus klaar en op de maandag daarna begonnen de kinderen weer, Dit was een klus, waarvoor we met elkaar echt gas moesten geven. En we van iedereen de sterke punten moesten benutten. Dat was gewoon prachtig, dan kun je trots zijn op de prestatie die je met elkaar elke dag weer levert. Betrokkenheid is bij ons het sleutelwoord, betrokken zijn bij je klant en betrokken zijn bij je personeel."

Benno Scholten, vestigingsmanager: 
“Een compleet pakket aan w- en e-diensten, dat is wat wij leveren: van het vervangen van een kraan of cv-ketel tot een complete renovatie van een bedrijfsgebouw, inclusief dakwerk. Ook doen wij wel kleinere nieuwbouwprojecten. We opereren vooral in de industrie, overheid (gemeenten), maar ook wel in de woningbouw en bij particulieren.
'Hun zorg is mijn zorg'
Voor opdrachtgevers is het belangrijk dat zij een probleem snel aan iemand kunnen overdragen. Zo gauw iets dus op ons bordje ligt, zijn zij het kwijt. Dat vraagt wel een stuk vertrouwen. Voor onze vestiging is relatiebeheer een heel belangrijk item. Weten van een klant wat er speelt, zowel zakelijk als privé. Onze klanten willen de zekerheid dat het goed komt. Daarom komen ze bij ons.”

Jan Jager, projectleider:
“Wij leveren een totaalpakket van werktuigbouwkundige en elektrotechnische installaties. Overal waar kabels tussen zitten, dat doen we. Denk aan verwarmen, koelen, riolering, sanitair, loodgieterswerk en nog veel meer. We doen vooral de wat grotere nieuwbouwprojecten voor scholen, bedrijfsgebouwen, productiehallen, etc. Dat wil zeggen onderwijs, zorg, overheid en utiliteit.
'Ja is ja'
Een van onze sterke punten is dat wij oplossingsgericht werken. We hebben een energiek team van techneuten, die begrijpen wat de klant wil. Overleg met de opdrachtgever en de eindgebruiker staat voorop. We merken nu dat klanten die hun bedrijf verplaatsen naar de Randstad ook daar onze diensten willen afnemen. Ze zijn gecharmeerd van onze laagdrempeligheid en vinden het een voordeel dat we voortdurend meedenken. Zoals een van onze klanten zei: “ Ja is ja bij jullie en nee is nee.”